Archery Legend
Laat je boogschietkunsten de vrije loop! Stap in de wereld van precisie en strategie met Archery Legend. Met 5 unieke bogen en pijlen tot je beschikking verover je 50 spannende levels verspreid over 5 prachtige thematische levels. Speel nieuwe bogen en pijlen vrij naarmate je verder komt in steeds uitdagendere levels, met steeds nieuwe obstakels en doelen die je nauwkeurigheid en reflexen op de proef stellen. Of je nu mikt in het betoverde bos, de bevroren toendra of een middeleeuws slagveld, elk schot telt!
50 spannende levels: Vecht je een weg door 5 verschillende, prachtig ontworpen levels, elk met 10 levels vol obstakels, bewegende doelen en unieke omgevingen.
Progressieve ontgrendelingen: Beheers elk level om nieuwe bogen, pijlen en aanpassingsopties vrij te spelen.
Uitdaging en plezier: Perfect voor casual spelers op zoek naar snel plezier, maar ook voor competitieve boogschutters die op zoek zijn naar een uitdaging!