Talloze Vijanden
Army of Ruin is een auto-schieter waar je de legendarische helden leidt op een zoektocht om de Legers van Kwaad te verslaan.
Verkrijg een dodelijk arsenaal dat in staat is om honderde vijanden in seconden af te maken, en misschien heb je een kans om de dodelijke Legergeneralen te verslaan!
Army of Ruin is gemaakt om een snelle en spannende beleving te kunnen leveren, terwijl het ook focust op eenvoudigheid en plezier. Maak je klaar om uren van dit spel te genieten!