Axis Football 2024
Nieuwe league-formaten beschikbaar. Amerikaanse stijl: 32, 24, 16 en 8 teams. Stijl met niveaus: (36, 30, 24 en 18 teams)
Teamactiviteitenmenu dat alle aanmeldingen, drafts, ruilhandel, contractverlengingen en releases voor alle teams in de competitie bijhoudt.
Verbeterd AI-teammanagement (aanmelden van vrije agenten gedurende het jaar, betere draft-logica, enz.)
Spelers die geblesseerd waren op posities die als secundaire starters worden beschouwd (WR4, WR5, TE2, enz.) zullen niet langer onjuist het veld betreden.