Bleak Sword DX
Het pure, spannende en heerlijk wrede Bleak Sword DX is een duister fantasy-actiespel waarin krijgers worden uitgedaagd zich een weg te banen door compacte, vervloekte diorama-slagvelden.
In twaalf spannende en zeer sfeervolle hoofdstukken moet je de vloek van het legendarische Bleak Sword opheffen door allerlei gruwelijke wezens in een beklemmende wereld neer te schieten met woeste wapens en krachtige magie.
De muziek van deze opvallende spelervaring is geschreven door de bekroonde componist Jim Guthrie, en het geluid wordt verzorgd door de beroemde ontwerper Joonas Turner.
DX bevat alle originele Bleak Sword-hoofdstukken plus de drie DLC-hoofdstukken, compleet met nieuwe level- en vijand-indelingen.
Een gloednieuwe Randomizer-campagnemodifier stort je in een geremixte versie van het originele spel waarin niet is gegarandeerd dat je levels of eindbazen in de juiste volgorde tegenkomt.
Stort je in de gloednieuwe Boss Run-vuurproef en neem het op tegen alle 12 in-game eindbazen met slechts één levensbalk. Eén verkeerde stap zal je duur komen te staan!
De zielverpletterende Arena-modus stort je in een gladiatorengevecht waarin je moet overleven. Vecht tegen steeds moeilijkere vijanden en groei uit tot een Bleak Sword-legende.
Nieuwe nabewerkingseffecten, adaptieve scherptediepte en een reeks filters geven Bleak Sword DX een frisse lik verf, terwijl partikel-effecten, gebladerte en weersverbeteringen de sfeer en het realisme van de wereld naar een nieuw niveau tillen.