Voor een extra uitdaging, probeer de "Busmodus" – de klassieke Block Jam-ervaring met een kleurrijke draai! Combineer blokken om kleurgecodeerde bussen te vullen en zie ze wegrijden. Voltooi alle bussen in een niveau en verdien nog meer power-ups en munten om je te helpen op je reis!
Duik in Block Jam – waar elke zet een stap dichter bij het leegmaken van het bord, het personaliseren van je wereld en het beheersen van elke uitdaging is!