Beleef een avontuur door Alice de Kat te helpen om over de hele wereld haar kittens te bevrijden!
Ze hebben je hulp nodig! Red de kittens van de gevaarlijke bubbels, en ga behendig en accuraat te werk.
Met fantastische, grensverleggende beelden, spectaculaire kettingreacties, geweldige power-ups en eindeloos veel levels brengt Bubble Cats Rescue je spelervaring naar nieuwe hoogten.