Buddy Simulator 1984
Dankzij de nieuwste generatie AI-technologieën, gemaakt in de nieuwe Anekom OS, simuleert BUDDY SIMULATOR 1984 de ervaring van het spelen met je beste maatje!
▪ Videogamehub! Kun jij je maatje verslaan in een intens potje steen, papier, schaar? Of wat dacht je van een gewaagd rondje galgje?
▪ Nieuw en unieke ervaring! - Jouw ervaring met Buddy Simulator 1984 zal uniek zijn, een spel zoals je nog nooit hebt gespeeld!
Door Buddy Simulator 1984 te spelen, help je de wetenschap een enorme sprong te maken richting de toekomst van kunstmatige intelligentie.