Bunker 21 Extended Edition
Bunker 21 is een first-person verhalende actiegame waarin de hoofdpersoon Andrey zich in een mysterieuze wereld bevindt waar alle mensen zijn verdwenen. Je zult spannende gameplay, sfeervolle graphics en een diep verhaal vinden dat zich ontvouwt naarmate de held vordert.
De hoofdpersoon wordt met rust gelaten. Hij gaat op reis op zoek naar antwoorden. Hij zal vreselijke monsters moeten bevechten en de geheimen moeten ontrafelen die de mysterieuze Bunker 21 verbergt.