Stap achter het stuur van een verscheidenheid aan minutieus gedetailleerde bussen en begin aan een boeiende reis door drukke stadsstraten in "Bus Simulator - City Driving Ultimate". en ze veilig op hun bestemming afleveren. De ingewikkelde verkeerspatronen van de stad, de onvoorspelbare wegomstandigheden en de behoeften van uw passagiers zullen uw rijvaardigheid en multitasking-vaardigheden op de proef stellen.
"Bus Simulator - City Driving Ultimate" biedt een ongeëvenaarde mix van boeiende gameplay, verbluffende beelden en een levensechte busrijervaring. Of u nu door druk verkeer navigeert of ervoor zorgt dat de passagiers tevreden zijn, elk aspect van deze simulator is ontworpen om u onder te dompelen in de wereld van het openbaar vervoer in de stad.
Deze meeslepende simulatiegame stelt je rijvaardigheid, tijdmanagement en besluitvaardigheid op de proef terwijl je ernaar streeft de ultieme busmeester te worden.