CONSCRIPT is een nieuwe survivalhorror-game geïnspireerd door horrorklassiekers en speelt zich af in 1916 tijdens de Eerste Wereldoorlog. CONSCRIPT combineert alle meeslepende mechanics van oudere horrorgames voor een spannende en unieke ervaring.
In CONSCRIPT kruip je in de rol van een Franse soldaat die op zoek is naar zijn vermiste broer tijdens de Slag om Verdun. Durf jij de kronkelende loopgraven te doorzoeken, door ingenomen vestingen te navigeren en niemandsland te doorkruisen om hem te vinden zodat je gezin ongeschonden de oorlog overleeft?
Beleef de klassieke en systematische survivalhorrorgameplay tijdens een uniek en historisch moment: de Slag om Verdun.
Navigeer door lastige levels boordevol voorwerpen en verschillende routes, terwijl je ingewikkelde puzzels oplost.