Dompel jezelf onder in de spannende wereld van racen en intriges in het spel Car VS Cops! In deze opwindende arcade-racer moeten spelers een auto besturen en proberen politieauto's te ontwijken die met volle snelheid op je af komen om je te stoppen. Maar wees voorzichtig, want elke keer dat je botst met een politieauto, raakt je auto beschadigd!
Ben je klaar voor de adrenalinepompende uitdaging van racen tegen de politie? Start je motoren, versnel en stijg op op de wegen in Car VS Cops!