Castle Invasion: Throne Out
De koning is geen aardige man. Hij heeft je een ultimatum gegeven. Geef je kasteel over of je ligt eruit. Met een leger aan buitenbeentjes tot zijn beschikking kun je maar beter je pijl en boog oppakken en je voorbereiden op gevechten.