PERFECT PIANOSPEL
Cat Piano is het ultieme kattentastische pianospel, speciaal ontworpen voor kinderen! Duik in een wereld vol grillige melodieën en speelse pootafdrukken terwijl je je katachtige muzikant ontplooit.
Cat Piano is een prachtige pianoversie waarin kinderen muziek kunnen maken met charmante kattengeluiden in plaats van traditionele pianonoten. Elke pootafdruk op de piano produceert een ander kattengeluid, waardoor kinderen hun eigen deuntjes kunnen componeren met een vleugje katachtige flair.
De enige beperking is je verbeelding! Daag jezelf uit om je favoriete liedjes na te spelen met alleen kattengeluiden. Of je nu een zacht slaapliedje componeert of een levendig deuntje om de hele familie aan het dansen te krijgen, Cat Piano biedt eindeloze mogelijkheden voor creatieve expressie.
Ben je klaar om je katachtige muzikant te ontketenen? Laat de snorharenkietelende pret beginnen met Cat Piano!