INTERACTIEF AVONTUUR
Kijk naar de sterren en andere hemellichamen. Cat's Kosmische Atlas neemt je mee door de zuidelijke en noordelijke hemel. Ervaar de mooiste bezienswaardigheden en leer het een en ander over het enorme heelal dat ons omringt.
Educatieve waarden zijn naadloos verweven in de ervaring. Vergroot je kennis over andere werelden en sterren. Leer fascinerende feiten over elk hemellichaam dat je tegenkomt. Verdien badges om je ontdekkingen bij te houden.