Catie in MeowmeowLand
Catie in MeowmeowLand is een prachtig traditioneel point-and-click avonturenspel gesitueerd in een bizarre wereld vol katten en absurde personages.
Wanneer Catie een vreemde witte kat in haar tuin volgt, bevindt ze zich plotseling in de mysterieuze wereld van MeowmeowLand, waar ze een reis moet maken om haar weg terug naar huis te vinden. Jouw taak is om Catie te helpen er te komen!