Chained Echoes
Chained Echoes is een verhaalgedreven JRPG waarin een groep helden rond het uitgestrekte continent Valandis reist om een einde te maken aan de oorlog tussen de drie koninkrijken.
Ondertussen reizen ze door een breed scala aan verschillende landschappen, variërend van winderige plateaus en exotische archipels tot gezonken steden en vergeten kerkers.
Pak je zwaard, kanaliseer je magie of stap in je Mech. Chained Echoes is een 16-bits spel in de stijl van het gouden RPG-tijdperk dat zich afspeelt in een fantasiewereld waarin draken net zo normaal zijn als bestuurbare mechanische pakken.
Volg een groep helden die een land verkennen dat tot aan de nok toe is gevuld met charmante personages, fantastische landschappen en wrede vijanden.