Verzamel de onderdelen in de fabriek, verwerk de kleuren en vormen en maak hetzelfde speelgoed als de blauwdruk.
De sleutel tot het verduidelijken van het spel is de samenwerking van beiden, het gebruik van hun individualiteit om rollen te verdelen, en meer!