Geniet van nostalgie met de Classic Games Puzzle Collection, met een selectie geliefde videogameklassiekers die zeker goede herinneringen zullen oproepen. Dompel jezelf onder in het tijdloze plezier van deze iconische titels: speel en ervaar de magie opnieuw!
Fashion Princess: stap in de glamoureuze wereld van de high fashion en laat je creativiteit de vrije loop door meesterwerken op de catwalk te maken. Mix en match als ultieme fashionista outfits, experimenteer met accessoires en domineer de modescène met je onberispelijke stijl.
Fashion Girls: sluit je aan bij een levendige gemeenschap van modebewuste vrienden en laat je stylingexpertise zien. Verkleed virtuele modellen met een scala aan trendy opties, van kleding tot make-up en accessoires, met als doel de onbetwiste modegoeroe te worden.
Fashion Friends: maak contact met andere modeliefhebbers en ga spannende stijluitdagingen aan om je suprematie als mode-icoon te bewijzen. Socialiseer, deel tips en profileer jezelf als trendsetter in deze dynamische modegemeenschap.
Princess Bubble Story: Beleef een visueel verbluffend bubbelknalend avontuur dat je uitdaagt om explosieve combo's te maken met kleurrijke bubbels. Duik in deze verslavende reis, streef naar nieuwe topscores en verover elk niveau in een betoverende wereld vol bruisend genot.
Bubble Puzzler: Ga op een bubbelsafari, waarbij je bubbels laat knallen en bij elkaar passen, versierd met schattige dieren. Deze heerlijke variant op het klassieke bubbelschietspel belooft je hart te verwarmen terwijl je je bubbelschietvaardigheden maximaal op de proef stelt.
Bubble Shoot Farm: Beleef weer een spannend avontuur vol geweldige uitdagingen en bruisende opwinding. Dompel jezelf onder in de grillige wereld van Bubble Shoot Farm en ervaar het plezier van het laten knappen van bubbels in een boeiende boerderijomgeving!