CosmoPlayerZ
Dit is een casual spel waarin het doel is om een hiërarchische kerker te veroveren.
De speler kan een vaardigheid kiezen uit een willekeurige trekking bij elk niveau omhoog als ze vorderen door de kerker.
De speler kan één vaardigheid selecteren uit een willekeurig getrokken lijst naarmate hij of zij verder komt in de kerker.
Vaardigheden zijn een belangrijk element bij het bepalen van de strategie, zoals close combat en long-range combat.
Skill combo's, die ontstaan door het combineren van skills, hebben de kracht om de vijand uit te roeien.
Skill combo's", die ontstaan door het combineren van vaardigheden, hebben de kracht om vijanden uit te roeien, maar omdat vaardigheden willekeurig worden getrokken, is er ook een element van geluk nodig in de strategie.
Naast het strategisch kiezen van de beste vaardigheden, kun je er ook voor kiezen om het hoofdpersonage op een schattigere manier aan te kleden.
Naast het strategisch selecteren van de beste vaardigheden, kun je er ook voor kiezen om het hoofdpersonage op een schattige manier aan te kleden.
Zo is er een sterdictator die alleen de sterken kawaii-kleding mag dragen, en een eeuwenoude motordief die al sinds zijn vijfde fietsen steelt.
De aantrekkingskracht van dit werk ligt in de korte verhalen die door de unieke vijandelijke personages zijn geweven, evenals het gepolijste kledingontwerp.
Het jaar is XX. Het leger van de Galactische Republiek is in de minderheid door de strijdkrachten van een rebellenster!