Crazy Stunt Driver: Extreme Racing Simulator
Extreem zijwaarts scrollend racespel waarin je veel gevaarlijke circuits met verschillende moeilijkheidsgraden moet uitdagen. Je kunt de auto in de lucht draaien, verschillende stunts uitvoeren en de racetijd verkorten. Maar overdrijf het niet, want als je de auto omkeert, verlies je de race!