Dex - Stap in de cyberpunkwereld van een 2D actie-RPG met non-lineaire gameplay. Verken, vecht, praat en hack door een neo-noir avontuur!
Akane - Stel je de met regen doordrenkte neonstraten van Mega-Tokyo voor. Jij, je trouwe katana en hordes gestoorde Yakuzas. Deze keer is er geen happy end. Schakel zoveel mogelijk schurken uit als je kunt!