Dieselpunk Wars
Dieselpunk Wars is een voertuigbouwspel dat zich afspeelt in een open, uitgestrekte wereld. Je bouwt niet alleen een oorlogsmachine van je dromen, maar maakt er ook een ritje mee door de woestijnen, in de bergen of het moeras. De game biedt meer dan 300 unieke elementen, veel verschillende materialen en beschilderbare pantsers waarmee je een opmerkelijke machine kunt bouwen. Met verschillende soorten bepantsering, kanonnen, motoren, wielen en aandrijvingen kun je rijdende, drijvende en vliegende machines bouwen. Bouw jagers, transporters, tanks, torpedobootjagers, luchtschepen en nog veel meer. Geniet van de vrijheid van creatie!