Dreams of a Geisha
Maak een prachtige reis door een betoverende cultuur in Dreams of a Geisha. Help Ichisumi met het bewaren van de kunsten die de Geisha beoefenen en zorg dat dit stukje cultuur nooit verloren gaat! In vier seizoenen maak je via verschillende 3 op een rij levels kennis met prachtige Geisha kunsten! Puzzel jezelf een weg door dit prachtige spel en zorg dat ze nooit verloren zullen gaan!