Drift Racing Madness
Ben je op zoek naar een geweldige game om je onverslaanbare rijtalent te laten zien? Je bent op de juiste plek. In dit spel kun je jezelf en je vrienden stompen op uitdagende tracks met prachtige landschappen. Elke baan heeft verschillende uitdagingen en elke auto heeft zijn eigen geweldige eigenschappen; Kracht, controle, snelheid. Kies uw auto! Win de races! En verzamel de beloningen om prachtige tracks en veel verschillende goed ontworpen weergaloze auto's te ontgrendelen. Dit is uw tijd om anderen te laten zien hoe almachtig u bent. Een eindeloze competitie wacht op je, coureur.