KIES DE VIBE
Met Drum Pad heb je de wereld van muziek binnen handbereik. Mix instrumenten en drums tot een lekkere beat of de perfecte basis voor je eigen muziek. Muzikanten en wannabe DJ's - het is jouw tijd om te schitteren!
Je kunt je avontuur beginnen met het sequencerpaneel met 16 stappen. Hier kun je de vibe van je drumtrack kiezen. Jazzy of heavy, je zult in Drum Pad zeker iets vinden dat past bij jouw behoefte aan een beat!
Snare drums, toms, bekkens - mix en match percussie-elementen om de perfecte beat te creëren. Schakel tussen verschillende genres en experimenteer met wat je in huis hebt. Of dit nu je eerste avontuur met muziek is of je een ervaren DJ bent, Drum Pad biedt vele mogelijkheden en wegen die je kunt bewandelen in je zoektocht naar het perfecte deuntje.