8 verschillende werelden.
Jack en Ela zijn op vakantie op een prachtig tropisch eiland. Onbewust van DR.Brutus drinken ze vruchtensappen en praten ze over hun avonturen uit het verleden. Ze worden onderbroken door de stem van Dr. Brutus. Een luide explosie vernietigt de kiosk waar ze aan het relaxen waren en dus besluiten ze de slechterik ervoor te laten boeten. Zo begint hun nieuwe avontuur en jij wordt de hoofdrolspeler. Kies een van de twee helden of beide als je liever met een vriend speelt. Vlieg en schiet met bommen in 8 verschillende mooie en kleurrijke levels. Ontdek geheime levels en vind de weg naar de geheime wereld. Koop nieuwe wapens en andere soorten upgrades die je zullen helpen op je avontuur. Versla alle volgelingen van Dr.Brutus en help Jack en Ela om het prachtige eiland waar ze zich bevinden op te ruimen.