Stap in de stevige schoenen van Eve, een stoutmoedige heldin die vastbesloten is om de verschrikkingen hoe dan ook te overleven. Schiet vijanden van een afstand neer of besluip ze en slacht ze af om de weg naar de vrijheid vrij te maken.
In 32 intense levels kun je het lot van een overlevende volgen aan de hand van zijn dagboekaantekeningen. Evil Diary zal je behoefte om hordes groteske monsters te verslaan bevredigen.