Fantasy Blacksmith
Je bent een smid in de wereld van het zwaarden, magie en oorlog, waarin elke smid die weet hoe hij zelfs de eenvoudigste zwaarden moet maken, in trek is. Je begint als een arme ongeschoolde smid, maar na verloop van tijd zul je ervaring opdoen en je verbeteren om rijkdom, roem en macht te bereiken, en deze wereld te veranderen!