In dit actie-puzzelspel met 60 doelwitten, verspreid over de vijf stadsdelen van New York City, gebruik je je geslepenheid en intelligentie om overvallen te plannen, ontsnappingen uit te voeren en het grote geld binnen te harken in de stad die nooit slaapt.