Fear Effect Sedna
Neem het op tegen de mystieke krachten van de Inuit en bovennatuurlijke wezens van het geestenrijk. Durf jij de confrontatie aan te gaan met het onbekende?
Oogstrelende geanimeerde beelden brengen een aangrijpend verhaal en dynamische personages tot leven.