Fearmonium is een psychedelisch metroidvania met een expressieve look waarin spanning samenkomt met humor.
Je speelt als een fobie die in de verwarde geest van de tienerjongen Max groeit. Verken de nachtmerrieachtige wereld van zijn bewustzijn. Bereid je voor op een psychologische wereld vol platformverkenning in 2D, gedenkwaardige vijanden, unieke vaardigheden en een prachtige, met de hand getekende vormgeving.
Fearmonium stelt de belangrijk vraag of angst altijd onherstelbaar letsel veroorzaakt, of dat fobieën het leven ook beter kunnen maken.