Find Room 96
Je probeert kamer 96 te vinden, maar je zit vast in een lus. Om kamer 96 te vinden, observeer je omgeving en maak je er vertrouwd mee.
Je probeert de uitgang te vinden, maar je zit vast in een lus. Om de uitgang te vinden, observeer je omgeving en raak je ermee vertrouwd.
Dit is een anomaliespel. Wanneer u begint, bevindt u zich op niveau 0. U krijgt een kamer te zien waar u de indeling van objecten kunt werken.