Find the Pairs Memo Game for Kids
Het perfecte 'vind de paren'-geheugenspel! Ideaal voor als je geen vriendje in de buurt hebt om mee te spelen! Want hier kun je tegen een grappige kat spelen!
De kunstmatige intelligentie van dit unieke memoryspel (vind de parenkaartspel) maakt leuke spelsessies tegen de kat mogelijk. De moeilijkheidsgraad en intelligentie van je tegenstander is vrij te kiezen, waardoor het memoryspel perfect is voor kinderen van 1 tot 9 jaar!
Er zijn al koppelspellen te vinden, maar hier speel je tegen een virtuele kat, wat een unieke ervaring is. Er zijn ook verschillende kaartmotieven waaruit u kunt kiezen. Naast verschillende met de hand geschilderde dierenmotieven en objecten zijn er ook flitskaarten en zelfs wiskundeproblemen die moeten worden opgelost. Het spel is dus niet alleen leuk, maar ook leerzaam en perfect voor de kleuter- en kleuterschool. Waar wacht je op?