Fit My Cat presenteert je veel schattige katjes die allemaal willen zitten waar ze willen. Dat gezegd hebbende, we komen ruimte tekort en we zijn serieus op zoek naar een kattenorganisator. Als je een momentje of twee zou kunnen vrijmaken om dat voor elkaar te krijgen, zouden we je dankbaar zijn.
Het is maar dat je het weet, sommige dozen worden geleverd met garenbolletjes of hele kattenhuizen - maar dat weerhoudt die pittige katjes er niet van om te proberen erin te komen.