Welkom in de bijpassende puzzeljungle van de wilde en gekke hondeneditie van Fit My Cat!
Elk niveau onthult een verscheidenheid aan hondenrassen, die allemaal staan te trappelen om een plekje op het bed. Maak je klaar om je te mengen tussen 27 rassen, van speelse Poedels tot knuffelige Bulldogs, vorstelijke Golden Retrievers tot hele lange Teckels, en nog veel meer!