(ON)VOOR DE HAND LIGGENDE OPLOSSINGEN
Stel je verbeelding op de proef en ga op een freaky reddingstocht. Help mee om Salcy's geliefde cockapoo te redden van het onbekende gevaar waarin ze zeker terecht zou komen. In Freaky Trip kom je veel logische puzzels tegen die je overal kunt vinden. Let goed op je omgeving en gebruik alles wat nuttig kan zijn - zelfs als het ongebruikelijk lijkt.
Dankzij de kleurrijke en cartooneske graphics is het een stuk makkelijker om je in de wereld van Freaky Trip te storten. Kom verder in dit verdraaide verhaal en kijk hoe de raadsels je verrassen en je elke seconde aan het lachen maken.