Froggie - A Retro Platformer
Keer terug naar een meer eenvoudige stijl van platformactie in Froggie - A Retro Platformer, een zijwaarts scrollend spel gepresenteerd in minimalistische zwart-witstijl waarin je de rol aanneemt van een antropomorfe kikker terwijl hij zich al springend een weg baant door 100 uitdagende levels! Ren, spring tegen muren op of glijd er vanaf in vloeiende pixelart-animatie om bovenop de hoofden van vijanden te springen, spietsen te ontwijken en nog veel meer!