Fruit Attack!!
Fruit Attack!!! draait allemaal om ... grappig fruit. Jouw missie: Richt en schiet heerlijke vruchten op elkaar. Als twee van dezelfde soort elkaar raken, veranderen ze in een nog grotere vrucht. Maak spectaculaire combo's door meerdere lekkernijen met één worp te transformeren. Kun jij de gigantische kers bereiken - het ultieme fruit? Laat zien waar je van gemaakt bent!
Neem het op tegen een vriend in de 2-spelerstand en vecht voor de hoogste score. Tegen de klok of in de spannende aanvalsmodus. Verzamel in de laatste zo veel mogelijk combo's om gemene knikkerballen in het speelveld van je tegenstander te teleporteren en hun plannen te dwarsbomen. Compleet feestplezier!