Furry Hentai Tangram
In Furry Hentai Tangram los je tangrampuzzels op terwijl je van prachtige tekeningen geniet.
Om een level te voltooien moet je alle beschikbare stukken in het aangegeven patroon plaatsen. Maar ze mogen elkaar niet overlappen!
Verken een driedimensionale gang vol schattige schilderijgen en breid je galerij uit met afbeeldingen van de tangrampuzzels die je hebt voltooid.