Trotseer de oude godin van oorlog en bevrijd het Agentschap van de krachten en anomalieën die het hebben overgenomen in deze scrollende shooter en actie roguelike game.
Stap voor stap verken je het Agentschap voor de Reductie van Bovennatuurlijke Dreigingen en ontdek je de geheimen terwijl je je geleidelijk een weg baant naar de bovenste verdieping, waar een van de belangrijkste en mysterieuze vondsten van onze tijd wordt bestudeerd: het graf van de oude Oorlogsgodin, Anath. Het hoofdpersonage is een speciaal agent die kwam nadat hij het rode gevaarsignaal had ontvangen. Ontwakend in een geheim laboratorium, realiseert de held zich dat alle leden van het Agentschap hun verstand hebben verloren en dat hij werd blootgesteld aan vreemde energie-effecten die hem kortdurende amnesie gaven en het vermogen om van staat te veranderen. Terwijl je je een weg baant door veel obstakels en hordes van bezetenen, moet je de belangrijkste bron van de dreiging bereiken om het Agentschap te bevrijden en te voorkomen dat het gevaar zich verspreidt naar de buitenwereld.
De gameplay combineert elementen van scrollende shooters, actie roguelike en bullet hell games met een snel vechtsysteem dat voldoende is om je vaardigheden in de strijd tegen het kwaad te testen.
Het Agentschap is een voortdurend veranderend gebouw dat goed ontworpen kamers en willekeurig gegenereerde doolhoven combineert. De taak is om de verspreiding van buitenaardse krachten te belemmeren en te beschermen tegen mogelijke dreigingen bij gevaar. Hoe hoger het dreigingsniveau, hoe groter de obstakels op je pad.