Garten of Banban
Banban's Kindergarten, die een speciaal plekje in het hart van elk kind heeft verdiend, was ooit de favoriete kleuterschool voor elke ouder die wilde dat zijn kinderen naar een gerenommeerde leerfaciliteit gingen. Dankzij Banban And Friends Gang, de mascottes van het etablissement, kun je nooit eenzaam zijn bij Banban’s.
Dit was het geval totdat iedereen in de plaats plotseling verdween op een schijnbaar normale dag. Nu moeten jij en je trouwe drone het etablissement verkennen en uitzoeken wat er is gebeurd.