Garten of Banban 3
Ga verder waar Garten of Banban 2 was gebleven en verken het mysterieuze etablissement dat groter bleek te zijn dan iemand had kunnen denken! Vermijd de onaangename bewoners van de instelling, maak vrienden met degenen die er niet op uit zijn om u te pakken te krijgen, en zoek uw kind.
De diepten van het mysterieuze etablissement dat Banban’s Kindergarten heet, bleken veel groter te zijn dan iemand had kunnen denken, met veel verdiepingen die waren gebouwd onder de ogenschijnlijk onschuldige Kindergarten die in de eerste game werd verkend. Omdat er overal vrienden aanwezig zijn, heb je geen andere keuze dan dieper in de plek te blijven duiken in de hoop je kind te vinden.
Ondanks het aantal kansen dat je hebt gehad om vrienden te maken, faal je nog steeds elke keer. Maar als je je nog dieper in het establishment verdiept, zul je misschien meer succes vinden op de lagere niveaus. In Banban's Kindergarten zijn er in elke hoek vrienden te maken!