Geometric Feel the Beats
In “Geometric Feel The Beat” hoef je je daar geen zorgen over te maken, je hebt plezier met het vervullen van de missies en het verzamelen van punten. De verzamelde rangpunten zijn niet alleen voor jou om anderen je rang te laten zien, ze worden ook gebruikt om de upgrades van je schip te kopen. Beoordelingspunten kunnen ervoor zorgen dat u de beoordeling gebruikt, dus wees voorzichtig bij het kopen, maar het kopen van upgrades maakt uw leven in het spel gemakkelijker. Hier beslis jij!
Pas op voor de Power-ups die in het level zitten, ze gaan gepaard met grote verrassingen!