Het zombievirus kwam uit het niets ...
Toch kunnen ze troost putten uit de wetenschap dat er altijd een waakzame sluipschutter op de uitkijk staat voor zombies.
Kruip in de huid van diezelfde sluipschutter in GSZ, een zeer gestileerde isometrische 2D-shooter.