Gordian Quest
Leid en zorg voor teams van maximaal drie helden die op een avontuur gaan om een vervloekte wereld van de heersende duisternis te redden. Ga op gevaarlijke missies waarbij je jouw teams zorgvuldig moet leiden om de steeds krachtigere rondzwervende monsters te verslaan. Train je helden, geef ze de juiste uitrusting, verbeter hun vaardigheden, win gevechten en bemachtig de rijke beloningen die je te wachten staan.