HYPERCHARGE Unboxed
Speel als actiefiguur en vervul de missie van sergeant Max Ammo. Jouw taak is om te voorkomen dat de HYPER-CORE wordt vernietigd. Als deze wordt vernietigd, kun je doei zeggen tegen je menselijke vrienden. Ze zullen je vergeten. Het zal zijn alsof je nooit hebt bestaan. Werk samen en win, voor de toekomst van al het speelgoed!