Heaven Impact
De hemel is niet zo'n veilige plek als ons altijd is verteld. Engelen zijn niet zo vriendelijk als we hadden verwacht. Maar er is een manier om te ontsnappen en naar huis te gaan. Het zal een moeilijke weg zijn! Niet iedereen zal het kunnen, maar jij wel! Kijk niet achterom en ga zo snel mogelijk aan het werk. Onthoud dat achter je een Engel staat die je ziel nodig heeft. De tijd is om.