Help Police: Pull the Pins
Help de moedige politieagent die op een missie is om een ontsnapte crimineel te vangen. Gebruik je intelligentie en trucs om de juiste pinnen te trekken om de politie te helpen hem te vangen. Onderweg kun je zombies of koppige schurken tegenkomen. Pas op voor de vallen die de crimineel zet. Wees voorzichtig!