Voer het bevel over een team volgelingen in dit eigenzinnige beurtgebaseerde strategiespel voor 1-4 spelers. Hex Gambit is perfect voor een spelavond: eenvoudig voor nieuwe spelers om op te pakken, met vele creatieve tactieken om te ontdekken!
Stuiter over de merkwaardig elastische hoofden van je tegenstanders om vooruit te komen. Zwiep personages over de hele kaart. Inspireer teamgenoten met een opera-achtige uitbarsting van een man met een gigantische luidspreker als hoofd. Elke volgeling wemelt van de nuttige trucs om onder de knie te krijgen!