Hidden Gems: Volume One
4 vergeten klassiekers uit de jaren '80, oorspronkelijk uitgegeven voor de Commodore 64, komen weer tot leven in deze spannende verzameling.
Van goud krijg je koorts! ... en met Gilligan's Gold gaat je temperatuur flink omhoog. Verzamel de goudzakken en ontwijk de bandieten. Hou je vast aan vrachtwagens, ren van ladders en spring in liften, maar pas op voor de mijnschachten ... aghh!
Help Horace het bergparcours af, slalom tussen de vlaggen door en ontwijk de bomen - maar als eerste moet hij drukke wegen oversteken om bij de skipistes te komen..
Help Monty zijn twee ambities in het leven waar te maken. Leid hem door 40 kamers vol verschrikkingen zodat hij de held van de dag kan worden.
In een laatste poging om het kwaadaardige criminele netwerk van de ongekend wrede Cyrus T. Gross te bestrijden, hebben de heersers van de Free Worlds een beroep gedaan op de Nemesis Organisation, een doorgewinterde groep humanoïde en robotachtige vrijbuiters die de N.O.M.A.D. 471 (Nemesis Organisation Mobile Attack Droid) hebben ingeschakeld om TALOS, de zwaarbewapende, door mensen gemaakte asteroïde van Gross , in te nemen en deze verachtelijke despoot voor eens en altijd te vernietigen.